Сервісна процедура
Компанія Freggia безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару, що відбулися з вини виробника, протягом гарантійного терміну експлуатації. Гарантійний термін експлуатації на всю техніку Freggia складає 24 місяці з дати придбання.
1 . Ознайомтеся з розділом інструкції користувача «Можливі несправності та способи їх усунення». Можливо виникла ситуація, яка не є поломкою техніки, а пов'язана з іншими факторами або ж з специфічними функціями конкретної моделі виробу. Якщо Ви все перевірили і переконалися, що дана інформація не допомогла, переходьте до наступного пункту.
2 . Зробіть заявку на сервісне обслуговування, звернувшись на гарячу лінію інформаційної підтримки за номером : 0-800-500-514 . Перед дзвінком на гарячу лінію переконайтеся, що у Вас підготовлена необхідна інформація для оформлення оператором вашої заявки: модель Вашої техніки , детальний опис несправності, дата придбання виробу, Ваші контактні дані (ПІБ, адреса, номер телефону , електрона пошта), а також переконайтеся в наявності оригіналів гарантійних документів (чек , гарантійний талон)
3 . Після оформлення вашої заявки на обслуговування з Вами зв'яжеться представник СЦ для узгодження дати і часу візиту майстра.
4 . Під час візиту майстра буде проведена діагностика Вашої техніки і визначена несправність. По можливості несправність буде усунена відразу, або ж, у разі необхідності замовлення запчастин, буде потрібен повторний візит майстра.
5 . По завершенню ремонту вимагайте від майстра, щоб він зафіксував у гарантійному талоні необхідні дані про проведений ремонт і продовжив термін гарантії на термін рівний кількості днів у ремонті (з моменту проведення діагностики до моменту завершення ремонту).