Гарантійні зобов'язання та умови
Компанія Fredzha Sp. z o.o. безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару протягом гарантійного терміну експлуатації. Винятком є наведені нижче випадки:
1. Гарантійні документи та чек відсутні або заповнені неповністю чи з помилками, та мають виправлення; відсутні штамп продавця та Ваш підпис на згоду з гарантійними
умовами, неможливо зчитати серійний номер з виробу.
2. Сплив гарантійний термін, установлений у 24 місяці з дати продажу.
3. Виріб має механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини, відшарування матеріалів), має ознаки потрапляння всередину будь-яких рідин, комах, металевих часток або інших предметів, які призвели до виходу пристрою з ладу. Наявні ознаки хімічних та термічних пошкоджень.
4. Спроба ремонту пристрою або його модифікації, здійснена будь-ким, окрім персоналу АСЦ.
5. Використання у комерційних цілях, у місцях загального користування або в медичних установах та на підприємствах.
6. Експлуатація в електричних мережах з відхиленнями понад 5% за напругою, та 0,2% за частотою мережі, окрім виробів, обладнаних системою захисту від коливань напруги, а також у разі влучення блискавок у мережу.
7. Виріб експлуатується у мережах водо- та газопостачання із недостатнім або понаднормовим тиском.
8. Надмірне забруднення вентиляційних отворів і неправильний догляд за технікою.
9. Підключення виробу через подовжувачі, мережеві перехідники (трійники тощо).
10. Утворення накипу на нагрівальних елементах (для пристроїв, що ними обладнані).
11. Гарантії не підлягають витратні матеріали, в тому числі лампи.
12. У разі відмови в гарантійному обслуговуванні представник аСц зобов’язаний надати акт технічного висновку та/або зробити відповідний запис у гарантійному талоні.
13. Виробник не несе відповідальності за наслідки для здоров’я та майна споживача і третіх осіб, викликані неправильним встановленням та підключенням виробу.